Svarte tanker midt på natten

Bidragsyter: Andrea L.

Om natten ligger jeg våken, eller jeg sitter ved kjøkkenbordet, eller jeg går rundt i leiligheten. Jeg er hvileløs, i alle fall virker det sånn og jeg går og jeg går mens tankene kverner rundt og rundt. Ofte er det svarte tanker det går i. Vanlige utfordringer, som oppvaskmaskinen som må erstattes med en ny, den lille vannlekkasjen på badet som sikkert blir større hvis jeg ikke får tak i en rørlegger, men jeg har ikke råd. Jeg tenker på at jeg er redd jeg skal bli slik jeg var før, da jeg ikke spiste noe og jeg er livredd for at jeg skal klikke helt og bli like desperat deprimert jeg var for halvannet år siden. Etter å ha gått slik i tankespinn i timesvis tenker jeg på at tankene inni huet mitt går ti tusen ganger raskere enn den crappy bredbåndshastigheten på nettet jeg stjeler fra naboen. Tenk hva jeg kunne ha utrettet hvis jeg hadde klart å bruke meg selv til noe positivt.

Kanskje jeg skal prøve i morgen?

Legg igjen en kommentar

