Kniven

Bidragsyter: You never knew me

Jeg hater familien som har gitt meg 3 kniver de siste årene.
Jeg hater at ingen syns det er rart at det ligger en kniv under sengen min.
Jeg hater at jeg kan slipe kniven min, så den alltid er skarp.
Jeg hater at jeg ikke klarer å holde meg unna.
Jeg hater at jeg hater alt og alle fordi alt er egentlig min skyld.
Jeg hater den lille skarpe speider kniven min.
Jeg hater kuttene.
Jeg jeg hater meg selv fordi at jeg ikke klarer å holde meg unna.

One response to “Kniven

  1. det minner meg om en kniv jeg lagde i sløyden. veldig vondt å lese, men kan tenke meg at det er vondt å føle seg så alene.

Legg igjen en kommentar

