Bokprosjekt: takk for bidrag!

Hei igjen!

Nå skal ikke denne bloggen kun bli en bokprosjektblogg, men jeg vil gjerne få takke for de bidragene som er kommet inn  til nå! Hittil er det kommet inn åtte tekster, veldig ulike i både form, innhold og uttrykk; det er kjempebra! Tusen hjertelig takk, jeg gleder meg til å lese skikkelig – alle vil få mail med kommentarer i løpet av morgendagen. Nå: lese tekster og drikke te, fine dagen!

Det er bare å sende inn tekster, det hadde vært glimrende å ha en god bunke 🙂 Og pst! Ikke glem å sende inn tekster til temabloggen heller! Jeg er så glad og imponert akkurat nå! Tusen takk!

2 responses to “Bokprosjekt: takk for bidrag!

  1. Istedet for å sende inn nye tekster nå, så trodde jeg at du tenkte på å gå gjennom alt som er lagt ut på psykisk-bloggen til nå – og gjøre et utvalg av det, og lage det til en bok? Fra blogg til bok:)

  2. Hei! Ja, det også – men det er fint å ha med en del nytt også, i tillegg gjør blir det ofte lengre tekster når man skriver for papir enn for nett, og jeg kunne godt tenke meg å ha med noen tekster som det er litt lengde på også 🙂 Takk for kommentar fra deg, Jan Olaf – og takk for de viktige mailene du sender med viktige påminnelser om brister i systemene!!

Legg igjen en kommentar

