Fotfølge

Bidragsyteren av diktet ønsker å være anonym

Fotfølge

 

Uro i kroppen

I tankene

I sjela

Redd for det ukjente

For døden

For skyggene

Redd for fortiden

Og fremtiden

For regnet og for skyene

Redd for hva som kommer nå

Sitt hos meg

Se på meg

Redd meg fra meg selv

Så jeg ikke dør.

One response to “Fotfølge

  1. Det er visst et eller annet rart med formateringen nå, for forfatteren av diktet har markert linjeskiftene, og jeg har forsøkt å få dette synlig tre ganger nå – men det går ikke. Skal få fikset dette, setter imidlertid opp «/» for å markere linjeskift inntil videre 🙂

Legg igjen en kommentar

