Endret utseende på bloggen

I dag ble utseendet på bloggen endret litt. Det nye themet som ble brukt var dette:
http://themes.jestro.com/vigilance/

Hva tenker du om dette, ser det greit ut?
Innspill mottas med takk 🙂

5 responses to “Endret utseende på bloggen

  1. hei hei!
    Jeg vil gjerne si noen småting. Det mosegrønne i headeren og den lilla fargen på sidene er litt kræsj på min skjerm. En annen ting med headeren, er at inni P mangler det grønnfarge. Dere har også komprimert headeren for mye, så den blir ikke pen på min skjerm. (Det er en del støy rundt skrifta.) har dere forsøkt å lagre som gif for web?
    Templaten er fin, men kanksje dere bør revurdere fargevalget på bakgrunn og i header.

    Jeg kan hjelpe dere med både å komprimere headeren så den blir pen og å eventuelt finne noen andre farger, dersom det er ønskelig. 🙂
    -Marianne

  2. Hei!

    Vi kan godt endre på fargene, personlig synes jeg egentlig de var fine – men hver sin smak. Fargene er hentet herfra
    http://www.colourlovers.com/palette/716114/pluck_off

    Hehe, at det ikke var grønt inni p-en det var også noe som ble gjort bevisst – men nå skal det sies at dette ble gjort veldig kjapt, så skal endre på det. Lagde forresten headeren med akkurat det antallet px som skulle gjøre at bildet ble vist akkurat som det er.

    Tusen takk for innspill 🙂 Skal fikse på dette.

    Vennlig hilsen
    Victoria

  3. ja, jeg ser at den har riktig antall pixler, men innholdet er komprimert for mye. Hm. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

  4. Hei igjen Marianne!
    Hvis du har lyst til å lage header, så er det helt supert!
    Dette kan du nok mye bedre enn meg 🙂

    Håper du har en god dag!

    Vennlig hilsen
    Victoria

  5. send meg en mail med hva du tenker, så skal jeg se på det! 🙂

Legg igjen en kommentar

