Sidemenyen på bloggen

I lang tid har sidemenyen på bloggen lagt seg under alle innleggene, noe som har ført til et rotete utseende. I dag ble problemet løst, og det var så enkelt at det igrunnen er pinlig at det var feil på siden så lenge.

For andre som opplever samme problem:

Inne i wordpress-dashbordet benyttes følgende sti:

Settings → Skriver → hak av for at wordpress automatisk skal rette opp i ugyldig XHTML.

Det er bare å beklage at dette tok så lang tid – løsningen var, som dere ser, svært enkel.

4 responses to “Sidemenyen på bloggen

  1. Men nå ser bloggen også fin ut!

  2. Ja, det ble bedre nå 🙂

    Jeg har visst ikke helt skjønt linken mellom de to tidligere, jeg trodde rett og slett dette var et problem hos WP og ikke hos oss. Men skjønte etter hvert at dette måtte være noe «lokalt» siden det funker hos andre men ikke her.

    Bra det var så lett å fikse, da 🙂

  3. Jeg kunne egentlig tenke meg å endre utseendet på siden, men det blir fort vanskeligere å finne frem i selv om det blir penere. Hva er viktigst? Tenker også på at noen lesere sikkert ikke er erfarne bloggbrukere – og at det enkle fremstår som bedre.

    For å bedre oversikten, så kunne vi ha lagt ut ingresser til alle innleggene i «alle poster/bidragsytere»-listen?

    Vi bør også rydde i kategorier og tags en dag – jeg skal gjøre det, har bare ikke hatt tid. Fant ikke den store motivasjonen til å gjøre det siden sidemenyen uansett lå nederst – men nå er jo det fikset 🙂

    Hva tenker du, Sigrun? Hva tenker dere andre?

  4. Hva jeg tenker? Jeg er ingen stor tenker når det gjelder bloggtekniske ting (heller). På min egen blogg er det et salig rot hva gjelder kategorier/tags, men jeg vet ennå ikke hva jeg skal gjøre med det.

Legg igjen en kommentar

